29 mars 2010

Dagsbilder ifrån båten

Som vanligt kommer bilderna inte i rätt ordning, utan bakofram..
För alla som älskar Cupicakes kunde man gå på en kurs och lära sig dekorera sina egna

Och självklart fanns det möjlighet till att frossa i dem oxå. jag åt inte en enda!!

Frukostmatsalen som vi åt vår frukost i

Min sista frukost...
På Bahamas var det dax för en snorkeltur
Jag ser ut som en säl i vattnet, :)
Grymt smidigt att ha en motor när man snorklar, så slipper man simma;) Det var så otroligt kallt i vattnet, vet inte hur många grader men kan gissa på 18. Man hade ingen lust att ligga i flera timmar i vattnet kan jag lova.På tillbaka vägen såg vi dessa 5 små skepp. Den längst till höger var vårt!!!
Det omtalade Atlantis åkte vi förbi, häftigt att se på rikigt. Där bla Michael Jackson var en av de första att bo i sviten som ligger i "brodelen" mellan de stora byggnaderna och betalat hutlösa summor..
Hade man långtråkigt kunde man spela minigolf
Dax att fylla på vätskedepåerna lite, självklart Cola light
Lite vattensporter anordnades varje dag
Mysigt med Liveband när man log och solade
En otroligt fin vattenshow.
Vår båttaxi som tog oss ifrån vår båt till stranden på St Maarten


Varmt och svettigt i solen och jätteblått fint vatten
Jag var självklart tvungen att prova linbananHot mama..?? NOT!!Redo för en rundtur på St Thomas
Fin utsikt ner över hamnenMitt från ingenstans öppnade sig himlen och började regna...wet T-shirt :DCentral Park!!Daniel såg ut som ett lyckligt barn när han kom ut med lite fika till oss. Så mkt fika/desserter som han har ätit på den här resan har han ALDRIG ätit!
Han blev stormförtjust i någa sockerfria puddingar. Och jag ska erkänna, jag gillade dem faktiskt bättre en de sötade oxå.
Här satt vi många timmar, både på kväll och dag. En fika i Central Park, otroligt mysigt. De hade lyckats mycket bra med att ge en känsla av att man satt i parken. Riktiga blommor, väx

Daniel imponerade på sin bräda

Inga kommentarer: