02 februari 2009

Diplomerad Massör

Äntligen så fick jag mitt massagediplom idag!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS gumman, vad roligt!
Jag ser fram emot en omgång (en mjuk och skön sådan..)när jag frisknat till;-)
Puss och kram!

Millan sa...

Erica:
Självklart ska jag ge dig en omgång när du blir frisk och mina handleder är helt bra....
Puuuuss!

Anonym sa...

Grattis! Va skoj =)

Millan sa...

Tess:
Tack!
Jag har igentlgen varit färdig massör i några månader, jag har bara gått och väntat på mitt diplom, som jag äntligen fick idag! :o)

Anonym sa...

GRATTIS, min underbara dotter!!! Såå stolt är jag över dig. Hoppas Vi snart kan ta en mysig frukostbuffé igen. Var varm o rädd om dina handleder....
Puss & Kram , älskar dig
Mamsen

Millan sa...

Fia:
Tack snälla mamma. Du är för rar..
Självklart får vi ses och mumsa på "våran" frukostbuffé någon morgon framöver;)
Puss & Kramis