08 augusti 2010

Träning

Jag kom nysss hem ifrån gymmet och veckans sista träningspass, bröst och triceps blev det. Hade tänkt köra lite axlar oxå men hade missat att det fortfarande var sommartider...
Innan träningen mötte vi upp Tobbe & Nina på Maxi för lunch/fika och lite shopping, jag köpte bara lite krimskrams, halsband + örhängen.
I bilen påväg till gymmet laddade vi med en boost av BCAA och PreWorkout.
Min härliga favoritÄntligen har TopFormula gjort en BCAA i pulverform, så man slipper käka så många piller. Jag blandade Bcaa & PreWorkout i shakern och det blev en jättegod och bra blandning, surt päron tillsammans med söt persika= MUMS!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du att det funkar bra med Pre Workouten? Själv tycker jag inte att jag märker nån skillnad. Hur mycket tar du och hur långt i förväg? Kan inte du lägga upp lite övningar som du brukat köra på gymmet så man kan få lite tips. Grattis till nya jobbet! ha en bra kväll.

Kram

Millan sa...

Anonym:
Jag verkligen Älskar pwo. Jag åt den i fyra veckor och har nu haft ett uppehåll på ca fyra veckor (lite väl långt, men det blev så över semestern..)Jag tar 25g ca 30 minuter innan träning, och jag börjar känna av stickningarna i kroppen redan efter 5 minuter..
Jag ska bli bättre på att ta med mig kameran till gymmet och be Daniel fota mig när jag tränar, så det kommer förhoppningsvis lite träningsbilder framöver..
Kram