21 oktober 2009

Höjning

Idag är det dax för lite påfyllning. Jag kommer att äta lite mer kolhydrater än de andra dagarna. Idag kommer jag äta ca 110g kolhydrater vilket är mycket mer an vanligt.
Dessa kommer jag ta ifrån ris, quinoa, frukt och havregryn, finns ingen plats för godis här inte, hahaha. Ännu en morgon med 45 minuter morgontramp är nu avklarade, och det blev såklart chaigröt idag oxå. Men gud va mätt jag blir på endast 30g havregryn och 15g proteinpulver + lite bär....jag tror inte att min magsäck är så stor nu?! ;)

Igår var första dagen på länge som jag faktisk gick och var lite hungrig...jag är aldrig hungrig längre.
Vilket är skönt såklart, men inte det bästa kanske då det är ett tecken på att förbränningen är lite trött...men men. Jag kan inte göra mer än jag gör nu=jag kämpar på som f--n :D

Puss!!!!

9 kommentarer:

Ewa sa...

Hej Millan. Har sagt det innan o säger det igen...Du har en superblogg =).Läser varje dag o hämtar inspiration.Men en liten jobbig fråga... Skulle du kunna skriva lite mer om allt du blandar ihop i dina köttfärsröror o dyl.Tycker om sån mat men är urkass på att hitta på.Du är ju helt otrolig på mat (kock som du är :)...)Kämpa på med din diet,du är så duktig =)
Kram

jannie sa...

Människa! Du är helt galet inspirerande! Läste igenom din blogg häromdagen och skrev ner massa recept och ideér. Tycker du är helt fantastisk och en sådan kämpe. Man blir beroende av att kika in "hos dig" varje dag och tyckte då att du borde veta hur duktigt och motiverande du är! KÖR HÅRT. Jannie

Unknown sa...

Testa gå in på denna sajten så kan du lägga upp din kostplanering
http://www.formguiden.se

Millan sa...

Ewa:
Tack tack snälla!
Nästa gång jag gör en köttfärsröra aka jag skriva ner ALLT JAG HAR I DEN;) lovar!!!!
Men man behöver inte vara en superkock för att laga god o nyttig mat, det gäller bara att VÅGA EXPRIMENTERA!
Men jag ska bli bättre på recept:)
Tack igen, Kram!

Sissi sa...

Kämpa kämpa käääämpa! Du är så duktigt jue!

Anonym sa...

Hej svejs,

Vi satt härhemma och tittade igenom din blogg, ser kanon ut!!! :-)

Undrar nu vad din kesellaröra innhåler/hur gör man den?

Hälsningar
christian/anne

Ivan sa...

Hitta dig på en annan blogg. Vad biffig du var=) Ska läsa och följa din blogg varje dag.

Millan sa...

Jannie:
Åhh tack snälla du, jag blir så GLAD när jag får höra att det lilla jag gör kan inspirera och glädja så många andra:D TACK!!!!!
Kramis

Hampus:
Ok, får se om det är nåt för mig...men tack för tipset:)
Millan

Sissi:
TACK!!!!!

Christian/Anne:
Tack snälla ni:)
Min kesellaröra är absolut det enklaste som finns, inga specialare där inte;)
Kesella + valfri funlight. Jag föredrar att vispa ihop den med elvispen så den blir lite "fluffigare".
När jag ska äta den blandar jag den med valfria bär och ev toppar med kanel/kardemumma:D

Litet tips, när jag inte går på diet så blandar jag även i lite vaniljprotein i röran, mmmm gott!
Lycka till,
Millan

Ivan:
*rodnar*
oooo, tack! Eller vad säger man?! ;o)
Du är absolut välkommen tillbaka iaf.
Millan

Millan sa...

Jannie:
Åhh tack snälla du, jag blir så GLAD när jag får höra att det lilla jag gör kan inspirera och glädja så många andra:D TACK!!!!!
Kramis

Hampus:
Ok, får se om det är nåt för mig...men tack för tipset:)
Millan

Sissi:
TACK!!!!!

Christian/Anne:
Tack snälla ni:)
Min kesellaröra är absolut det enklaste som finns, inga specialare där inte;)
Kesella + valfri funlight. Jag föredrar att vispa ihop den med elvispen så den blir lite "fluffigare".
När jag ska äta den blandar jag den med valfria bär och ev toppar med kanel/kardemumma:D

Litet tips, när jag inte går på diet så blandar jag även i lite vaniljprotein i röran, mmmm gott!
Lycka till,
Millan

Ivan:
*rodnar*
oooo, tack! Eller vad säger man?! ;o)
Du är absolut välkommen tillbaka iaf.
Millan