05 juli 2008

Träningsvärk är bara förnamnet...

God morgon!
Jag sitter nu i köket och funderar på hur denna dag ska utnyttjas till sin fulla rätt. Jag hade hoppats på strålande sol och 30 gradig värme. Men när jag tittar ut igenom fönstret ser det ut som om det skulle kunna börja regna när som helst. Troligtvis så åker vi över till Ikea en sväng idag och drömmer oss bort...

Min morgonpromend blev inställd idag, pga av världen träningsvärk i benen. Det var så illa att jag hade svårt att ta mig upp ur sängen, och nu när jag äntligen sitter här på stolen vill jag inte tänka tanken på att resa mig härifrån. ;) Det värker och svider grymt i quadiceps & rumpan. Visst är väl det bra? Då har jag inte fuskat på gårdagens träning. Och det kan jag lova. Gårdagens ben pass gick skit bra. Jag var helt slut när jag hoppade upp på cykeln för att ta mig hem.

Tobbe, Nina & våran kompis Ken ifrån Göteborg kom förbi på grill,-& singstar kväll. Vi hade jätte kul, magmusklerna fick sin träning igår (pga allt skratt hihi)

Jag har vägt mig varje mogron den här veckan för att som jag skrev tidigare kunna se hur och vad jag äter, för att efter det kunna lägg upp en plan för mig. Så här har vågen visat denna vecka. (jag har inte ändrat nåt i kosten eller träningen, fortsatt som vanligt för att sedan kunna ändra på det)

Tisdag 57,9 kg
Onsdag 57,4 kg
Torsdag 57,0 kg
Fredag 57,0 kg
Lördag 56,7 kg

Jag vet inte om jag ska vara glad eller inte?? Det var ju inte meningen att jag skulle gå ner nu, inte den här veckan....

Nu väntar dushen, sen tror jag att et blir Ikea.
Ha det gott, Puss!!

Inga kommentarer: