29 april 2009

Grattis Bloggen!!

Hipp Hipp Hurra för min Blogg idá.
För exakt ett år sen startade jag upp min blogg. Under detta år har ni kunnat följa mig i min vardag både i skolan, jobb och träning.
Det började mest som en rolig grej på sidan av träningen, lite som en sporre att skriva ner vad och hur jag mår och lever för att på så sett kanske kuna motivera mig själv lite mer för att utvecklas.
När jag började blogga var det min familj och mina närmaste vänner som följde den, nu är det flertalet hundra varje dag.
Jag hade aldrig trott för ett år sen att min blogg skulle bli så uppskattad, motiverande och inspirerande för så många andra. Vilket jag självklart tycker är OTROLIGT roligt!!!
När jag nu skriver, skriver jag fortfarande av samma anledning som när jag började, men även att dela med mig av just allt dettta till ER är så peppande för mig.
Ni är så många trogna läsare som så villigt följer med mig i mitt liv varje dag, tack för att ni finns.
Ni är underbara!!!!!
Millan

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta nu , hmm grattar man dig eller bloggen ?

/Markus

Anonym sa...

Grattis till bloggens 1 års dag! Är en trogen läsare som tycker din blogg är helt superbra och en riktig inspiration. Lycka till i fortsättningen!! MVH/Jenny

Millan sa...

Markus:
tihi, du får gärna gratta båda;) Tack iaf, Millan
Trevlig Helg!

Jenny:
Tack snälla, det är pga av Er som jag till stor del fortsätter blogga. Då jag märker att intresset att läsa & följa mig bara ökar hela tiden hos alla läsare:0)Det är så roligt.
Trevlig Valborg!!

Anonym sa...

Grattis Millan!
Jag har läst din blogg lite då och då och den har inspirerat mig till att själv börja blogga :)jag gick läsåret innan dig på Haluxa.Det var jätte spännande att föjla dig under din tävlingsperiod och jag ser fram emot nästa ;)Kram Beata

Millan sa...

Beata:
Roligt att ett bekant ansikte har hittat hit, välkommen! Visst är det skoj att blogga? ;0)
Kram

Johanna sa...

japp, din blogg är verkligen uppskattad! Sluta aldrig! =)

Millan sa...

Johanna:
Tack! Jag kommer fortsätta blogga så länge jag tycker det är kul, o just nu är det skitkul;0) K R A M!!