16 juni 2010

Celsius

När vi nyss kom hem från golfbanan satt jag mig på cykeln och åkte bort till vår lilla Ica för att handla lite och att hämta ut ett DHL paket som jag hade fått...
Wiiihooooooo, det var inte LITET paket som låg o väntade på mig utan 25 st underbara
Tack snälla Magnus för dessa superdrycker.
Nu ska här smakas och utvärderas vad jag egentligen tycker om de olika smakerna och självklart om de verkligen ger mig en energi boost?!
Självklart kommer jag skriva, rita o berätta om allt HÄR såklart!!!Är du mer nyfiken på Celsius kan du bara
så kommer du till hemsidan!

8 kommentarer:

ProteinParet Christina sa...

Hej Camilla! Man blir ju inte lite avundsjuk! Jag har själv inte smakat Celsius, men hört mycket om dem. Vad tycker du om dem, smak och effekt? Så nyfiken i väntan på ditt inlägg om dem.
Fina resultat du har, keep up the good work!

/ProteinParet Christina

ammy sa...

Heejheej =)
Är dom bra ? När dricker du dom, under träning lr så ?


kram ammy

soffan sa...

Det där verkar ju grymt bra, måste också prova!

Anonym sa...

Fick du dessa?!*L*

Jenny sa...

Ah, jag vill med ha Celsius haha! Jag gillar dom skarpt, i alla fall lemon-lime-smaken, den är mums! Taggad blir jag också, I LIKE! Synd att dom är så sjukt dyra bara, som allt annat ://

Millan sa...

ProteinParet Christina:
Tack!!!
Ja Celsius är relativt nytt för mig oxå så jag kommer testa, smaka och prova och självklart bjussa på mitt tycke här!
Trevlig helg!! Millan

Ammy:
Som jag skrev ovan så är de relativt nya för mig, men jag kommer att prova dem och då främst innan träningen för att förhoppningsvis få en extra kick av dem under passet.
Kram

Soffan:
JAg hoppas de är superduper... ;o)

Anonym:
....jjja ;o)

Jenny:
Roligt att du gillar Celsius, jag hopps och tror att jag kommer att förälska mig i dem oxå ;)
Inget här i livet är gratis... :( det är bara att betala o se glad ut ;o)
Trevlig helg!!

Anonym sa...

Vad roligt.. avundsjuk ,-)
Hur får man dessa då? Hehhe....

Millan sa...

Anonym:
...tihiii. I´m VIP!!!!!!! ;o)