10 december 2009

En vanlig torsdag

Åh vad jag verkligen uppskattar en valfri mellis, att bara få äta vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill.
Eftermiddagsfikat idag bestod av en stor kopp kaffe MED SOJA MJÖLK, och keso+kesella, funlight, vinbär och hallon. Så mumsigt.
Dagens lunch: Grillad lax(i ugnen), sallad, avokado och en vitlökssås på mini creme fraich. Observera att jag har majs i salladen nu. Det var ett stort BIG No No under dieten, men nu är det desto godare, jag älskar majs!!
Idag var första träningspasset efter tävlingen. Jag var så sugen, jag kände mig så rastlös i kroppen, så när jag hade kommit hem efter jobb och handling så hoppade jag upp på trampmaskinen här hemma meddans Daniel fixade till en enkel liten kvällsmat...svampfylld lövbiff, svensk potatis i ugn med olja och massa flingsalt, vitlöksås på mini creme fraiche+kesella, smörstekta champinjoner och sallad. Det var det godaste jag har ätit på 100 år tror jag, hade lust att slicka tallriken ren när det tyvärr var slut.
Nu blir det lite mys i soffan innan jag måste packa och förbereda inför imorgon. I morgon ska vi på JULBORD!!! Och inte vilket skruttit julbord som hellst, utan det bästa i stan, La Mansion. Jag har inte varit på ett "riktigt" julbord på flera år så imorn ska jag ÄTA!!!!! Jag vet inte riktigt vilken taktik jag ska lägga upp, ska jag skippa mellisen på eftermiddagen för att vara riktigt hungrig? Eller ska jag äta och hoppas att jag får i mig av alla underbara gosaker iaf? Vilket problem jag har va... :o)haha.

Inga kommentarer: