27 december 2009

Jul jul strålande jul..


Mina fina sötisar....nu är julen slut och den har bara sprungit iväg som vanligt!
Varför går det alltid så fort?? När kan man få stanna tiden, bara sitta ner o njuta?

Visst har jag haft en jättebra julhelg i dagarna fyra....men det går iaf så fooooort.
Den 23e efter jag hade slutat jobbet fyllde jag bilen och åkte ut till mamma och stod i köket i från 14 till nästan 01 och bara lagade mat o bakade.

Det är så mysigt att få umgås med mamma och göra det jag tycker bäst om:
LAGA MAT & BAKA!!!!
På julaftonsmorgon gick jag ut med familjens hund Zmilla och mammas man Johan på en skön morgonpromenad i snödrivorna, sen väntade en mysig frukost tillsammans med gröt och mammas skinkmacka.

Daniel, mormor o morfar kom ut till 12 och vi åt lunch. 15 var det Kalle följt av mer fika...och kvällen avslutades med en räkmacka:D
Juldagsmorgon och vi ställde till brunch här hemma tillsammans med vår vän Kenna som var hemma i Sverige på besök med sin tyska flickvän, mycket trevligt.
Kalkonmiddag tillsammans med Daniels familj stod på schemat senare under dagen. Följt av julklappar och "julklappsspelet"...

Jag har verkligen haft en toppen jul!!!
Jag ser fram emot nästa...:D
Det gick inte att lägga upp mer bilder nu...? Jag gör ett nytt försök lite senare:)

Inga kommentarer: