03 december 2009

Jag räknar med att få.... :)

Jag har i år inte köpt med mig en hel massa godis o gosaker att äta efter tävlingen, jag är lite förhoppningsfull att någon.../några..... kommer att ha fixat något mumma till mig.
Jag ÄLSKAR ju överraskningar, så en lite vänlig själ kanske det finns där ute som vill uppmuntra mig med lite choklad & kanske en o annan nöt ;o)
Efter allt slit i dessa 22 veckor!!!!Igår bakade jag Rocky Road, det är det enda som JAG kommer ha med mig och mumsa på.
Det var riktigt jobbigt att stå vid bänken och röra ihop alla gosaker som är i, det vattnade i mummen ordentligt.
Det var RIKTIGT länge sen jag var såååå sugen på choklad som jag var igår...

Ville så gärna bara ta en liiiiiiiiiiiten bit...men nopp!

Men PÅ lördag :D

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Lycka till på lördag Millan! (",)

PS. Att baka Rocky Road utan att smaka... Då är man stark på riktigt!

Anonym sa...

Fasiken vad duktig du är.
Håller tummarna för dig på lördag. Ser med späning fram emot att få höra resultatet.

Linwin