12 mars 2011

Inte många dagar kvar nu..

Första veckan gick dagarna ganska sakta framåt, meddans nu de har ökat till intervallfart. Om bara några dagar åker vi hem :( Jag måste erkänna att det är ganska skönt att komma hemifrån och bara njuta av ledigheten, solen, värmen och att jag och Daniel har fått så mkt tid tillsammans. Men jag skulle inte vilja stanna här för alltid, känner att jag faktiskt saknar vårt hem, mitt HälsoFreak och de dagliga rutinerna liiite.
Men nu de sista dagarna ska jag NJUTA!!
Om 1,5 timmar ska vi iväg på lördags galej...middag och utgång på Budda bar :) Första ska vi grunda med lite förfest hos Tobbe o Nina. Pepsi max för mig och Nina meddans grabbarna skålar i rosé :(
Jag försökte lägga upp lite nya bilder, men det gick inte idag. Internetet är inte så stabilt och snabbt här ;o)

Inga kommentarer: