05 december 2008

En timmme till avresa...

Sista inlägget innan resan. Om en timme går bilen, Daniel och syrran har inte kommit hem än, Daniel har varit på gymmet för att stilla sitt behov. Hoppas att de kommer snart. Det är långtråkigt att bara sitta ensam och vänta på att klockan ska gå.
Statusen för morgonen, har hunnit fått i mig fem liter vatten, två mål mat och snart är det dax för den tredje.

Jag mår lite halv dant om jag ska vara ärlig. Jag har försökt att inte känna efter, men det är svårt att undvika den dunkande huvudvärken som jag har just nu. Jag vaknade med huvudvärk redan igår, så jag vet inte, det är säkert nerverna, eller att jag inte har drukigt nåt kaffe (o inget annat koffein) på tre dagar....jag hoppas att det är därför. Det är bara så tråkigt när man känner sig hängig och trött, när man vill må på topp.

Nästa gång jag skriver vet vi alla hur helgen har varit och slutat, för jag kommer inte ta med mig datorn utan uppdaterar med bilder o info när jag kommer hem=0)

Hej så länge!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Lycka till! Hoppas allt går bra. Väntar spänt på uppdatering!

Fia sa...

Lycka till nurå!!!! :D:D:D