31 december 2008

Sista morgonen på det här året!

Hur laddar man då upp bäst inför det nya året? Champagne frukost? Ingen mat i magen alls, ihopp om att bli så full som möjligt ikväll? Brak frukost på hotell? Alla är vi olika, och har olika rutiner och tips.

Jag har ingen aning på vad som är bäst, jag kör mitt race och mitt sätt känns helt okej.

Klockan ringde kanske lite väl tidigt men jag har ganska mycket att hinna med idag innan partyt drar igång ikväll, så det var bara att upp och hoppa tidigt.
Jag började morgonen att slänga in två maskiner med tvätt när jag fortfarande hade kuddens märken i pannan.
En mugg kaffe senare är jag i full gång med att färga håret, finns det nånting fulare än en ljus utväxt? Det var fyra veckor sen jag färgade sist så nu var det god tid att fixa till det. Samtidigt som färgen sitter i håret passar jag på att fixa lite frulle iväntan på att tvätten ska hängas.


Vid lunchtid ska jag iväg till gymmet en sväng och köra lite armar, blir vilodag imorgon, då kroppen kommer att kämpa till 100% med att bli av med alkoholen som ska förtäras i kväll, hihih;)
Nu ringer klockan, dax att tvätta ur färgen, Puss & Kram!

Inga kommentarer: