04 december 2008

Nu är det inte långt kvar....

Puh, nu är jag äntligen klar med alla mina matlådor som ska med ner till Göteborg över helgen. Dagarna den här veckan har bara sprungit iväg. Det har varit fullt schema varje dag, knappt så att jag har haft tid att svara i telefonen. Igår var jag på praktiken, skyndade ner på stan och inhandlade det sista som jag märkte saknades (tex hårnålar), vidare iväg på en fotvård, passade på att springa upp till syrran och åt min måtlåda innan det var dax att ge mig av vidare till Fredrika och fixa naglarna, mera mellis och tillslut hem till Nina för en skön avslappnande massage. När jag kom hem var jag helt slut, min underbar aman hade varit så gullig och hängt tvätten som jag även hade planerat att hinna med;) Det är alltid massa stök i köket på kvällarna innan jag kommer isäng, likaså igår. Klockan var nog närmare tolv innan vi hoppade isäng.

Jag är livrädd att känna efter hur jag mår. Hela min familj ligger jätte sjuka i influensan och har hög feber, vi var ju hos min mamma i söndags, men jag hoppas att jag inte drog på min några bassilusker. Det är många som är sjuka nu, både magsjuka, influensa, förkyldningar och halsfluss fajtas jag med i min omgivning just nu..... Men jag är stark, tar dubbla doser vitaminer och antioxidanter för att vara på den säkra sidan.

Håller på att packa väskan inför imorn, men det är svårt att veta vad man exakt ska ha med sig. Jag kan tänka mig att man mest är sugen på att gå runt i myskläder, jag får packa ner några uppsättningar av träningskläder.

Så här dax imorn är inregistreringen klar och jag sitter förhoppningsvis i soffan hemma hos Kenna och bara njuter av stunden. Vi ska bo hos våran kompis Kenna första natten och lördag-söndag bor vi på Gothia. Det börjar bli lite nervöst nu, men otroligt spännande.

Om några dagar vet vi hur det har gått, jag hoppas självklart att allt kommer gå så bra det bara kan och att jag har möjligheten att njuta och verkligen trivas på scenen. Jag hoppas att alla håller tummarna för Mig;)

På återséende, Puss & Kram Millan

Inga kommentarer: