04 februari 2011

Trampa trampa trampa

Lugnt o sansat går det på gymmet för min del idag. Det är jag, Daniel och ett gäng 19 åringar som pumpar upp discomusklerna inför kvällens galej. Efter en ganska snabb o intensiv vecka så är det nu äntligen fredag. Istället för att inleda helgen med en dusch, nån partyblåsa och ett par glas vin kostar jag på mig ett träningspass. Det blir dock bara cardio på trampmaskinen idag. Jag känner att jag behöver trampa o svettas bort de onödiga kcal jag tröck i mig idag, en underbart god chokladkaka som Johanna hade bakat o bjöd på. Och den var långt ifrån nyttig kan jag lova. Jag har faktiskt ont i magen nu, vet inte om det är kakans fel eller nåt annat..? Men ihop om att bedöva samvetet och ett överskott av fett o socker så känns det positivt nu uppe på trampmaskinen. Har 20 min kvar av mina 40. Efter gymmet ska vi till Erica o Danne för lite fredagsmyys.

2 kommentarer:

Suzan sa...

heja!

Rebecca sa...

Jag tror att du väntar en liten kotte! :)