17 november 2009

Äntligen på hemmaplan....

Efter min turné i de småländska skogarna...

Jag har hunnit med kundbesök i Oskarshamn, Kalmar, Mönsterås, Västervik, Gamleby samt en utbildning i Oskarshamn.
Två korta cardiopass har jag även lyckats få till på hotellet..

Går man på diet så gör man...6 matlådor + frukost och nattis mål var nerpackade.
Ingen mosbricka här inte...men om 3 veckor....då ni! Då vet man aldrig vad jag mumsar på under resorna :)
Jag gillar att det finns såm butiker , i små lokaler med massa olika produkter och utbud på en o samma yta...Det måste vara svårt att få en anställning i en sån butik...man måste kunna allt ifrån, hår, hud o smink, parfym, väskor, hälsokost/naturläkemedel, sporttillskott, färg o tapet + vaxdukar!!! Jag skulle aldrig klara av det :=)
Efter 30 minuter på gymmets supergym så kopplade jag av med lite kvällsmys innan läggdax:D
Lite sällskap om jag skulle få långtråkigt;o)
Det gäller att rådda upp allt i sin ordning.
Jag hatar att "bo i resväska", jag vill alltid plocka upp och göra iordning allt.

Jag kom hem strax innan halv sju ikväll, fick i mig lite mat och sen vidare ner till gymmet. Bröst + axlar och endast 20 min cardio.
Medans Daniel satt o mumsade i sig sin thailåda hoppade jag upp på trampmaskinen och drog av yttligare 45 minuter.
Nu har jag ätit upp kvällens sista mål och en dusch väntar innan jag ska borra mig fast på spikmattan.
Min kropp börjar med all sin rätt känns TRÖTT & SLITEN nu. Jag har svårt att sitta och även ligga på rygg..jag har skitont i min svanskota. Tror att jag har tappat lite fett där kanske och i kombo med lite mycket "gnugg" på cykeln så blir det inte så bra:(
Min ländrygg värker, trots massage varje vecka, där tror jag viserligen en stor orsak sitter i SÄTET.
Jag MÅSTE bli bättre på att STRETCHA RUMPAN!!!!
Nu är det natti natti :X

5 kommentarer:

Ida sa...

"lite sällskap om jag skulle få tråkigt" och en med på bilden en kavel!!!

what tha .. ?? Hahahahaha

Anonym sa...

Åååh.... Ha du varit i Västervik?? Vad tyckte du då?? Va gjorde du där? *nyfiken*.. Jag kommer från Västervik. Men bor nu i Partille ihop med min sambo Daniel Lindqvist..

Tack för en superbra blogg!!

Kram Sofie Lundberg

Millan sa...

Ida:
Tihi, jag använder mig av kaveln för att kavla mina ben....plus om jag skulle få oväntat besök kan jag alltid försvara mig :o)

Sofie:
Jag var på kundbesök på en hälsokostbutik...
Jag älskar Västervik på sommaren, det är en så mysig stad. Men igår var det stendött på gatorna.
Kram

Anonym sa...

Hej Millan!
Jag bor i Mönsterås....så undrar vart i Mönsterås du var?var de bara på Walls?Eller besökte du även Vattenpalatset? Jag jobbar där och det är badhus/gym/gruppträning där. Chockad jag hade blivit om du klivit in där om jag jobbat=)
MVH Emma

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej söta du!

Önskar dig en underbar helg och hoppas allt är bra idag.

KRAMAR jossan