10 november 2009

Krävs inte så mycket

mat just nu, för att fylla ut min lilla mage...
Gröten i magen och jag är supermätt, matlådorna för dagen är packade och jag är redo för 9 timmar på jobbet.
Jag har varit grymt dålig o lat på att laga mat den senaste tiden, trots att jag älskar det. Tiden finns liksom inte. Som tur är har jag alltid massa färdiga lådor i frysen, färdiga att bara slita med mig i faren. Idag blir det köttgryta, kyckling med sallad, kalkon/räksallad..
Gårdagens träning (armar) gick bra, jag har ju inte haft möjlighet till att träna någonting på hela 4 dagar när vi var uppe på mässan i Sthlm, så igår var suget stort. Kan även säga att helkroppsmassagen efteråt var sååååå lovely, tack snälla Nina!!
Idag har jag fått ett paket att hämta ut på posten, weeehiiiii, jag tror jag vet vad det är och det gick snabbt!
Bilder ifrån helgen kommer så snart jag får dem skickade till min mail...jag åkte ifrån min kamera hemma.. :S

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh vad gott med chai fun-light det måste jag prova. Pepparkakskryddan är ju klockren i gröten:)

Jag har precis startat en blogg om min träning och vägen tillbaka mot topformen anonymfitness.blogg.se men är kul att läsa andras bloggar och låta mig inspireras!

Hoppas plåtningen går bra!

Kram Hanna