10 november 2009

Mässan

Lite av den shopping och fynd som jag gjorde på Allt för Hälsan mässan i helgen...Jag har nästan alla böcker som Fredrik har skrivit, fast bara i pocket form. Jag passade på att köpa dessa tre och självklart fick jag dem signerade;o) Nytt härligt Body Butter med dusch unnade jag mig
Doftade underbart, eller hur Denicé, tihi :D
I mina gyyyllene skooooooor


Nu ska jag få fotmassage....det är LYX.
Tack älskling för att du finns vid min sida och stöttar mig varje dag!!! Älskar Dig :X

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Måste bara fråga vart du har fått tag på dessa snygga skor?? Har inte sett dem i någon butik ju...
kram //MIA

Denicé-fitness sa...

Ååååå gud ja, den doftade uuunderbart! Ska köpa den jag med när min tråkiga NIVEA hudkräm härhemma tar slut =)
MÄH, tror du inte jag glömde påsen med MINA gyllene skor i Niclas bil (han som jag fick skjuts hem med) Så jag tänker sno en av dina bilder här å lägga på min blogg. Vill ju visa mina skoooor ju =)
Apropå skor, va FIIIINA skorna va som du beställda från USA. Kommer bli kanon =)
Kram gumman!

Millan sa...

Mia:
Jag har inte heller sett dem i någon butik, ÄN..?
De fanns på mässan..jag FICK dem faktiskt...GRATIS!!!!!
Håll utkik, de kanske dyker upp till våren, who knows?
Kram

Denicé:
Tokfia, trots skjuts så glömde du dem... ;) Hoppas du får tillbax dem snart.
Vist var mina glasskor fina?! Jag är sjukt nöjd!!!!!
Seeeee y soooon :x