29 november 2009

Kramper

Enda sen igår natt har jag haft kramper i mina ben, det är grymt jobbigt och irriterande när det bara värker, sticker och drar i benen. Ingenting hjälper.

Som en bonus har jag fått uppsvälld, ömmande och ont i magen oxå, tack vare att jag har ökat på mineralerna i hopp om att kramperna ska släppa lite...känns som om ingenting hjälper mot nåt nu. Visst, det är inte långt kvar nu, det är bara att bita ihop o kämpa....men just nu, den sista biten känns som den jobbigaste endå! Jag behöver kraft o styrka från de högre makterna!!


Nu ska jag göra lite kaffe, säkert inte det bästa för magen, eller det kanske gör susen vem vet. Kan vara värt att prova iaf. Sen ska jag ut på en prommis innan alla bestyr börjar här hemma. I eftermiddag ska vi på kalas hos mamma och jag ska skicka lite bilder till coach där jag drar i fettet för att han ska få en liten uppfattning på min form, för imorn börjar tömmning och fyllningsprossesen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du testat ingefära mot detta? http://www.frisknet.com/livsmedel.htm
/Jenny