28 november 2009

Träningsvärk i vaderna

efter några timmar i pumps igår...? Det märks tydligt att jag inte är van att klä upp mig och göra mig i ordning. Jag går för det mesta alltid i träningskläder på jobbet, på sin höjd har jag ibland jeans på mig;o)
Det var lite kämpigt att behöva stå emot frästelsena av julmaten igår, men det gick bra. Jag hade "planerat" min låda lite ála julbord oxå... Sallad, äggvita, räkor och kalkon, det var gott. Vi hade en riktigt trevlig kväll, med sång, trolleri, uppträdande och självaste Jan Johanssen sjöng för Mig!
Det blev inte så sent, jag var nor hemma strax innan 01. Har haft problem nu på morgonen att somna om, som jag faktiskt brukar och har haft de sista veckorna på helgen när jag äntligen är ledig och får sova ut...vet inte varför jag har börjat känna sån oro i kroppen???

Nu sitter jag o laddar inför en morgonprommenad, trots att det regnar ute så känner jag mig sugen på att ge mig ut, det får bli att hoppa upp på trampmaskinen i eftermiddag ist.

Idag väntas lite jobb, träning, julpynt o pyssel tillsammans med min darling:D

Igår lunchade jag med mamma, lite suktad av hennes mat blev jag nog allt, det vore en lögn annars...
Min tacosallad, godaste målet på dagen, jag tröttnar aldrig!!!

Inga kommentarer: