24 november 2009

Plågsamt att vara smal

För första gången på flera månader bestämmde jag mig för att lägga mig i solariet efter jag hade tränat klart igår. Men fy satan va ont det gjorde i ländryggen...jag har aldrig upplevt mig själv som "smal", jag har aldrig varit så benig och knotig som jag är just nu, och det gjorde såååå ont i mitt bäcken.
Jag låg och spännde mina gluteus i 15 minuter för att slippa smärtan. Jag måste nog äta en o annan lussebulle efter tävlingen så att jag ligger lite skönare på den hårda plastbädden, haha ;o)

Nu är min morgoncardio klar 60 minuter done! Nu väntas gröt med massa pepparkakskryddor, funlight chai och en proteindrink!

I kväll kommer Sandra hit och ska sova över...imornbitti kl 7.00 ska jag stå redo för en fotografering och hon ska följa med mig som assistent :D

Hoppas ni alla får en fiiiin dag!!!!

3 kommentarer:

FitnessDesi sa...

Tjena pinnen ;) Jag brukar vända mig om och ligga på mage efter knappt halva tiden. Då slipper man de vita fläckarna som kan bli på skulderbladen med. Dessutom somnar jag alltid på mage, och de är så jäkla skönt att få powernappa nu!!! Kram

Anonym sa...

HAHAHA, skrattar inte av skadeglädje men av igenkännande...

lycka till om två veckor!

Mamma Fia sa...

Hjärtat...stå ut!! Det blir hembakad saffranslängd efter tävlingen. Det har jag ju lovat!!! Kram Mamma