03 november 2009

God morgon

Igår blev det en liten höstgryta. Grytbitar, soltorkade tomater, lök, purjo, champinjoner, buljong (salt o socker fri) bladpersilja, soja, paprikapulver och svartpeppar.....
Köttet kokade i ca 2 timmar, ska bli spännande att provsmaka idag på lunchen :DI söndags var jag o Daniel ute och åkte och tittade på lite möbler och köksprylar.
Det är så jobbigt....jag vill ha allt!!!!
Jag VILL ha!!! Vill ha ha ha ha!!!Man blir lätt lite fikasugen när man flanerar runt i affärer....kaffe till mig
och käk till DanielDet är tur att jag inte gillar hamburgare, för att leva med denna karl kan ibland vara en prövning;o)
Titta på han LILLA burgare...!

1 kommentar:

Caroline sa...

Hej =) Vilken härlig sida du har, så mycket information =) Men av mycket info får man 1000 frågor. haha.
Jag har precis börjat träna seriöst och kikade lite på de proteiner du tar, fastnade för Cell Max och whey protein isolat är det något du skulle rekommendera eller ska jag köra på något annat =) Mitt syfte är så klart att få lika fina muskler som dig =) Kram Caroline