25 november 2009

Smakprov!!!!

Ifrån dagens fotografering
...
håll tillgodo;o)




20 kommentarer:

Emma sa...

Grymkropp du har fått till :) Hoppas att det går bra för dig..
Uppfattat på det du skrivit att du haft svårt att släppa, men det ser ju helt kanon ut :)
/ Emma

Anonym sa...

Det är så härligt att se. Du har verkligen snygg kropp nu. Hoppas det går bra sen när det är dags att tävla!!

/rebeccaclaesson.blogg.se

Yvette sa...

Jätte fina bilder, bör du vara stolt över :)

Anonym sa...

Wow din kropp ser ju helt kanon ut, grymt snygga armar.

Kommer säkert gå strålande på tävlingen, lycka till!

/ Malin.

Erik sa...

Ser bra ut...Bra jobbat... Syns i GBG...

Linda Byström sa...

Grymt snyggt tjejen!!!

Denicé-fitness sa...

Fiiiinast tjejen!!!
Ååå va spänande att se bilderna =)
Men du e fasiken in klok på en fläck som hade orm å skorpion på dig!!! GALEN-PANNA där!
Jag hade gjort i brallan,DIREKT!
Love u gumman ,puss!

Hanni's sa...

Diggar starkt dina axlar tjejen! Bra jobbat! =) Vågar knappt kolla på alla goda matbilder du har lagt in - blir ju dödssugen juh haha ;)

Isabella sa...

Hej Millan!!
Du är såååå jääävla cool! =D Älskar din blogg och jag hoppas du vinner. Önskar dessutom att jag såg ut som du. Var får du all motivation ifrån? Själv tränade jag mycket förrut och byggde ganska mycket faktist. Men så började jag jobba, då hade pappa och jag inte tid längre. Så nu är man inte fit länger. Väger lika mycket men är större i omkrets. =( Jag har förökt och jag klara någon vecka, men så händer det något och allt går åt skogen. =( Sen så är det inte så lätt när man har en pojkvän som älskar allt gott och onyttigt, självklart har jag jätte svårt att hålla fingrarna borta från hans godis etc.
Nå tips kanske, jag har verkligen tappat all motivation och självdisiplinen. =(
Mvh/Isabella

Dille sa...

Grymt läckert! Otroligt bra jobbat :)

Anneli sa...

Grymt! Du är en sann inspiration och enorm motivationsfaktor att köra ännu hårdare i gymmet! Japp så får det bli! Lycka till i Götet!

Sofia sa...

Faaan vilka resultat alltså!! Grattis ;) Du är supersnygg, älskar armar och mage, fine as hell! Hoppas du känner dig nöjd, det ska du göra!! /Sofia

Elsa sa...

åh vad läckert!
Längtar till dagarna efter luciahelgen när jag kan se fina bilder och läsa om resultaten. Lycka till, du är en stor inspirationskälla :)

Anonym sa...

Gud vad duktig jag tycker att du är! Skitbra jobbat. Lycka till Millan!
/Jenny

Lisa sa...

OJ!!!! Ursäkta språket, men jävlar va snygg du är!!!

Anki sa...

Otroligt fina bilder och helt underbar kropp. Hoppas det går super för dig på tävlingen!

Martine sa...

Superbra form Millan! Håper jeg får kommet meg over grensen for å heie på FF :-)
Masse lykke til nå i sluttspurten.
Kram från Norge

Eva sa...

Du är ursnygg Millan =))) det kommer att gå hur bra som helst!
Kram Eva (yogaswingen ;)..)

Millan sa...

till samtliga:
Tack snälla för alla fina ord & komplimanger. det värmer & motiverar mig ännu mer den sista biten som e kvar. Fotograferingen va grymt rolig. fick pussas o kramas med både orm,skorpion & en liten alligator =)det togs en stor mängd bilder..så ni lär få se mer ifrån detta framöver. Tack till er alla,hoppas jag får se så många som möjligt av er i gbg. <3
puss & kramis Millan

Åsa sa...

Grymt snygga pics!