23 november 2009

Det är nog lite fel på mig

Det finns nog många som skulle kunna vara berädda på att hålla med mig i det avséendet just nu. I slutet av en låååång diet, med mycket träning, lite sömn och något mindre mat brukar de flesta vara trötta, orkeslösa och för det mesta slockna i soffan när de kommer hem...

Men inte jag inte!

Detta är min dag idag:
Jag gick upp kl 5.05 i morse, trampade 60 minuter, cyklade till jobbet, jobbade 8-17, tränade rygg + mage + cardio 35 minuter, cykla hem, fixade iordning lite kvällsmat, har förberätt inför imorn, har även färgat håret, rakat benen och som om inte det var nog så har jag hunnit städa toaletten....det gäller att hålla sig sysselsatt på diet!

Allt kroppsligt arbete bränner kalorier :o)
Dagens mellis på jobbet: Kycklingwook


Nu ska jag äta sista målet för dagen, lite Pure Casein med jordgubbssmak med lite vinbär i, självklart ifrån Proteinfabrikken

Sen är det natti natti!

2 kommentarer:

Sanna Lundkvist sa...

Jag tycker att du är riktigt grym måste jag säga! Att du har så mkt energi! Härligt! Inte långt kvar nu :) Kram Sanna

Millan sa...

Sanna:
Tack så mycket. Nu är det bara att köra på sista energin tiden ut. sen får det bli lite lugnare tempo,god mat & julmys :)
Kram