21 november 2009

Muffins till frukost...


I stället för att göra gröt av mina gryn idag så exprimenterade jag lite och gjorde muffins på dem ist.



Poseringsträning även ute på prommisen... :D
Idag var det riktigt härligt höstväder ute, blåste en del, men det var skööönt.Jag rör mina armar ganska ordentligt när jag powerwalkar..det är tydligt, tihi;) När tom kardbollebollarna fastnar i en liten rörelse nära en buske.Det blev ganska många timmars jobb igår, vi åkte ifrån Norrköping 6.50 och var inte hemma förrens straxt inna 03.00 inatt... Vi var i Stockholm på några kundbesök och jobbade på Hovet där det var K1 gala!!! Vilket jäkla drag det var. Skitkul.Tack snälla alla ni fina människor som kom fram till mig igår, och visade mig ert stöd inför tävlingen!!! TACK!!!!På vägen hem stannade vi självklart på Statoil, där de andra skulle köpa nattmat, mmmmm.
En LITEN MUFFIN

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra reklam ;D

Ebba sa...

Åh, mumsigt =)

Anonym sa...

Det var inte dåligt med piller på morgonen :)
/ Carina

Martine sa...

Nam,så godt ut! Hva er oppskriften? Vil teste;-)

Ha en underbar kveld! Kram från Norge

Anonym sa...

recept tack!

anniebunny sa...

kul o träffa dig sötnos! håller tummarna för ff =))