24 mars 2010

1:a Bildbomben ifrån Resan

Semestern började på ett Hilton Hotell i Fort Lauderdale Härlig utsikt ifrån hotellet innan vi gick på båten
Några lata timmar i solen..på dundersköna solsängar

Vårt Hotell

Daniel var så söt och knallade iväg på morgonen medans jag var på gymmet och tränade... På upptäcksfärd för lite frukost...han hittade mitt favvo kaffe, helt klart världens BÄST kaffe!! STARBUCKS!!!!!!!!!!!!


Lite sushi på kvällen

Lite kvällsmys;)

Rent, fräsht, stort och härligt badrum



Sov och vardagsrum

Frukost på planet

I mellanlandning i New Yourk var det dax för mer föda.....varsin grillad kycklingfilé! That´s it :)
Måste fylla på med lite protte, haha:D
Alla hade varsin tvskärm med film, spel, musik och live filmat ifrån flygplanet...det har jag aldrig varit med om förut, man kunde se ner och fram under hela flygningen, det tyckte jag var häftigt iaf.
Snöigt New York
Fika igen...
Väl förberädd..... Mmmmm, det är viktigt att känna sig trygg o bekväm under alla dessa timmar på flyget...det gjorde jag med godis, cola, vin och en tidning, tihi:)
Lunch
Man kan nästan tro att vi inte gjorde annat än åt under flygturen??! Eller hur:) Det är viktigt att hålla en jämn o fin vätske balans;o)
Weehoooooooooo, semester!
En smart liten smink spegel...?

...........................................det kommer mera!

Inga kommentarer: