14 mars 2010

Hej!
Jag vill bara meddela att jag lever....jag har inte haft tillgång till dator och internet på ett tag.....
Som ni kanske minns så hade ju jag en drömsemester inplanerad?!! Weeehoooooo!!!!!

Mitt internet fungerade inte de sista dagarna innan vi åkte hemmifrån heller, varav jag satt helt hjälplös och kunde inte meddela er att jag inte kommer att kunna skriva på ett tag.
Men jag lever och har det helt otroligt underbart!!!!

Så snart jag bara är hemma igen är jag back in buissnies igen :D

Nu ska jag ut i solen och förbättra på brännan (har redan börjat flaga, haha)

Puss på er!!!

5 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Åååhh vad härligt att höra vännen! Fortsätt ha det så underbart det bara går och njuuut! Det är du väl värd!
Stora kramar!

Anna-Maria sa...

Ha en skön semester och lapa sol åt mig också (;

Natalie sa...

Hej!
Letar du efter en klänning??
Kolla in www.brudmix.blogg.se

Vi kan sy upp din klänning precis som du vill ha den efter dina mått. Vi har marknadens bästa priser!
Balklänning uppsydd för dig 800 - 1300:-
Välkommen!

sophia sa...

ha det varmt och skönt och njut av ledighet och livet ! :)

Millan sa...

:D
Det kändes som om denna semester var välbehövd efter allt strul som har drabbat oss den senaste tiden...Vi har haft det toppen!!!
Bilder kommer....