29 mars 2010

Bra pass

Det blev ett bra benpass, iaf till en början. Jag började med liggande lårcurl och sen benpress..jag var jätte försiktig och noga med att värma upp ordentligt, men ändå small det till i utsidan av ena knät under en rep i benpressen. Efter det blev det tyvärr bara ngr lätta set i bensparken:(
25 minuter på crossen fick avsluta dagens träning, där kändes det inget konstigt, skumt..

Dagens lunch:
Blev ett michmach av vad jag hittde i kylen...champinjoner, lök, vitkål, kalkon, 1 ägg, 2 äggvitor, romansallad och ruccola.
Jättegott! Dagens kvällsmat:
Inget avanserat där heller, blandad sallad, äggvita, räkor, guacamole, tomat, paprika, gurka. Toppat med lite Rhode Island dressing

Snart är det dusch och jag håller alla tummar jag har för att jag somnar i en skaplig tid ikväll...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut. Hur gör du din fluff?

Millan sa...

Anonym:
Har skrivit det så många gånger, titta till vänster under etiketterna och "FLUFF".
Lycka till!
//Millan