24 mars 2010

Tillbax i gamla vanor & rutiner..

Det är konstigt hur fort det kan dröja när man åker iväg tills man kan "släppa" allt och koppla av till skillnad hur fort det går att hitta tillbaks till sina gamla rutiner och gamla mönster; tvätta, diska, handla, lagamat, bädda....det har inte vi gjort så mycket av den senaste tiden;)
Hur underbart det än är med semester så tycker jag ändå att det är lite skönt att få komma hem, till MITT hem. Min säng, mina saker, mina dagliga ritualer och rutiner, Ja jag gillar rutiner.

Så snart jag har lyckats gå igenom alla 1100 bilder ordentligt så kommer jag sjävklart bjuda på en mängd ur vår underbara och helt fantastiska resa, som lyckligt nog gick helt felfritt denna gång!! jo just det, hela resn började ju lite spännande på väg upp till Arlanda...ö en gångsskull så var vi ute i MKT god tid. Daniel o jag är annars ganska duktiga tidsoptimister :D Men vårt härliga Stockholm. #QQXXX&%%¤¤"?? 5 km p 60 minuter innan vi bara kom in i Sthlm, det gjorde oss nervösa som satan. Det är ju inte så att det går att hitta nån lösning på hur vi skulle kunna göra för att komma snabbare till flygplatsen..alla bilar vill ju samma sak. Men lyckligtnog så var det bara en liten spännande prövning på morgonkvisten. Lite joggande igenom Arlanda med våra väskor, ryggsäckar och handbagage så kom vi fram lagom svettiga och GLADA!!!

Vi hörs nog lite senare, ska försöka lägga in några bilder ikväll :X

2 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Välkommen hem till den svenska våren gumman! Saknar dig! Vi får ta och styra ihop en date snart tycker jag :o)

Stooor kram!

Ebba sa...

Ser ut att som ni har haft en fantastisk semester!! =)