26 mars 2010

Tröttast i stan

Så jäkla frustrerande det är när man inte kan somna. Jag har ALDRIG några problem med att somna, så fort jag lägger huvudet på kudden så sover jag. Men inte i natt.....när klockan var 03.10 var jag fortfarande vaken. Jag försökte med allt, spikmattan, provade olika kuddar, med eller utan täcke, på min eller Daniels sida, jag låg o rabblade ramsor, sjöng, provade även med att försöka trötta ut mig genom gymnastik och stretchning isängen (ja jag vet att jag är lite knäpp..;)) gick upp till Daniel som satt o jobbade framför datorn han masserade axlarna och pillade i nacken. INGENTING fungerade.

Vet inte om det låg en oro i att vi ska på min morfars begravning idag? Mina ständiga tankar kring framtiden? Eller att jag kände på mig att min fina vän Malin födde sin lilla flicka i natt!!! Stort Grattis till er alla tre!!!!!!

Jag vet inte varför, men jobbigt var det & just nu är jag aptrött!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Låter som jet-lag i mina öron. Just omställningen från USA till Sverige ska tydligen va bland dom värsta (Jag instämmer helt, sov inte på en vecka efter att jag vart i Florida förra året). Inte så mycket att göra åt tror jag, typ vänta ut skiten:)

Johanna sa...

Sjukt irritersamt att inte kunna somna... Händer mig väldigt sällan, men jag blir nästa tokig då och då kan jag ju inte somna bara för det... Hoppas du sover bättre i natt! =)

Millan sa...

Lisa & Johanna:
Tack för stöd tjejer:)
Jag börjar bli jäkligt trött på det här nu, somnade vid tre inatt igen...hoppas jag faller tillbaka i de Svenska tiderna SNART!
Kram