05 januari 2011

Fet, söt & massa kcal..

Nu ska jag till gymmet, om jag var lite off till det för en timme sen, så är det andra bullar just nu. Just pga bulle... Johanna o jag hade lite tid över till en fika efter lunchrushen, vilket inte är så vanligt. För att lyxa till det ordentligt åt jag en fet & söt saffransbulle till latten...:(
Hmmm, Mitt i veckan?!
Det hör absolut inte till mina dagliga rutiner men idag gjorde vi ett undantag. Och ganska snabbt efter att bullen kommit ner i magen påminns jag om varför jag inte äter fika/skräp så ofta. Visst kommer det dåliga samvetet krypande men värst är magknipet och ballongmagen, Usch min mage gillar inte sånt är tydligt. Fick jag hellst välja nu, så skulle jag vilja åka hem till Daniel och krypa upp hos honom i soffan men jag biter i det sura äpplet och ger mig iväg till gymmet. Med sur, svullen och ond mage ;o)
That's Me today, men jag är ganska glad o lycklig iaf.

Inga kommentarer: