19 januari 2011

Onsdag 19e

Satan i gatan vilken dålig kondis jag har. Fullt ös i en av de häftigaste rusherna jag har gjort tidigare. Aptung o full ryggsäck på ryggen samt en stor jäkla datorväska i handen sprang jag för mitt liv i jakt med att komma med tåget hem. O JA jag hann på.. Efterflämtar, svettas och har halsbränna just nu. Men puh va skönt att jag hann med tåget hem. Jag tog ju en bortamatch igår efter var kurs på HälsoFreak. Smidigare o skönare att sova hos Linda ist för att passa tåg igår kväll/natt. Idag ska jag jobba massor hemifrån, har sex st kostprogram som jag ska göra, luncha tillsammans med Daniel på Norrköpings dyraste o finaste lunchrestaurang Östgötakök, så mysigt och gott. Var nog ett halvår sen vi åt lunch ihop, det blir ju svårt att få till det eftersom jag själv jobbar på en lunchrestaurang..Jag ska även få till ett träningspass i em. Ska bli otroligt skönt efter ett par dagars vila.
Hoppas ni alla får en fin onsdag!

2 kommentarer:

jenny sa...

Oväntad men rätt bra vardagsmotion;) Körde själv ett störtlopp till bussen häromdagen, konstigt att det är jobbigare att springa efter en buss ett par meter än att springa 5 km ute;)

Millan sa...

Jenny:
Hahaha, jag håller med dig. Betydligt jobbigare att inse att man bara på två röda måste lägga benen på ryggen och störtlöpa fråna att ha lunkat på i ett ganska behaglit tempo..;o)