03 januari 2011

Ser ni ådran..?

Varför ska det alltid vara så svårt att få med de små men dock såå viktiga detaljerna på bild?? Som tex min bicepsådra...Jag har under X-antal veckor levt i o under min sälhud..men nu börjar jag sakta men säkert hitta tillbaka till det gamla vanliga skinnet o formen. Tillskillnad ifrån många andra och även mina tidigare år då jag har lyckats lägga på mig nåt/några kilo över jul o nyårshelgerna så har jag i år lyckats med att inte bara hålla formen utan tom förbättra den. Jag har lyckats gå ner ngt enstaka hekto på vågen..i stället för upp;)
om man studerar bilderna noggrant så kanske man lyckas se ådran på min högra biceps, tihi. Jag blev skitglad när jag äntligen såg den :D Den är inte stor, men den finns där.

Gårdagens kvällsmaten efter träningen blev tre knäcke med makrill igen, det är hur gott som hellst.


Nu är det en ny arbetsdag att ladda inför...

7 kommentarer:

sophia sa...

ja man tycker själv att de ser så himla flashiga ut, sen på bild försvinner de :O

Fast jag ser minsann din :)

Elaine sa...

Wheey, Grattis får man väl säga då *L* Thihi..
Kvällsmat.. är det middagen eller ett vanligt efterträningsmål för dig? Alla har ju lite olika synsätt på vad kvällsmat är *L*

Mamma Fia sa...

Så fin du var i tidningen EXTRA idag; och helbild på förstasidan med!!!!! Åter igen "en stolt mor"

Anna sa...

Den syns klart och tydligt! :D härligt tjejen

Jenny sa...

Snyggt hörru!

Haha, så gör jag också med mina smartshakes... mix and match! ;) Älskar dom!

Millan sa...

Tack tjejer, ni är för snälla som uppmuntrar mig o min ådra ;o)
Elaine:
Det var faktiskt middagen, jag kommer hem så sent när jag har varit på gymmet så jag klarar inte av att laga och äta några större mängder. Jag tar alltid en proteindrink efter gymmet men när jag kommer hem och ska äta är kl runt 21 och jag ska försöka hoppa i säng vid 22.30 då blir det oftast bara något litet och proteinrikt.
Millan

Jonna sa...

Hej Millan!
Börjar med att säga att din blogg är toppen-rolig att läsa + att du är en väldigt inspirerande tjej!!

Jag har en fråga, kanske en konstig sådan... men jag har försökt att gå ner i vikt.. men aldrig lyckats.. jag vet inte varför... jag undrar om du har någon generell kostupplägg eller olika livsmedel man bör äta för att gå ner i vikt.... Och hur ofta ska man träna kondition och hur ofta styrekträning?

Jag är tacksam och glad för alla tips och svar som jag får!

MVH/ Jonna