16 juli 2009

Ännu ett träningspass på World Class

Snacka om otur.
Jag kände på mig att det skulle kunna vara så illa att de hade stängt på "mitt" gym igår morse när jag satt på cykeln redo för mitt morgonpass.
Japp, semestertider. Jag var på gymmet straxt innan 8 och de öppnade kl 9.00 woohoo vad gör jag då??
Jag chansade, o cyklade upp till World Class, görklarade hur dte var o frågade om jag fick träna hos dem?
Det var inga problem. Erica i receptionen var så snäll o släppte in mig så jag fick köra mitt bröst o tricepspass:)

Lite bilder ifrån igår...:




Efter träningsdrinken och alla aminosyror

Erica i receptionen.
Tack snälla för att jag fick komma o gästespela lite hos er;o)

Nu sitter jag o äter min frukost och laddar inför ett nytt försök att få komma in på gymmet, haha:)
Jag har kollat upp tiderna nu, 6.30 idag slog de upp portarna.


Ryggen ska få sig en omgång.....
Sen väntas ett jobbpass fram till stängning.

4 kommentarer:

Suzan sa...

fint gym!!

Denicé-Fitness sa...

Heloooo my dear muskelbrutta =)
Härlig helg ni fick , synd att ja inte kunde hänga på.Men snaaaart åååååker jag =)!!!! Wiieee!
Du, ha de gott nu gumz, så hörs vi när jag kommer hem å bokar en dejt tycker jag!

Anonym sa...

Hej! Hur många gånger har du tävlat och hur fick du spons av PF? Just curious. Ha det bäst!

Millan sa...

Suzan:
Visst är det, rent o fresht. :)

Denicé:
Hellu my fitness babe;)
Hör av dig när du kommer hem så får vi boka in en date....
Kramar!!!

Anonym:
Jag har bara gjort en tävling, lucia -08.
PF...? = kontakter ;o)


Trevlig helg på er allla!!!!