11 juli 2009

Talangjakten

Jag måste säga er att jag inte är så glad o förtjust i att lägga ut dagsforms bilder så här i början....
Jag känner mig som en köttkorv, men korven ska ju bli magrare, så jag bjuder på det för att ni ska kunna följa förändringen. Hoppas ni uppskattar bilderna..?? Jag får många frågor på formen....

Va tråkigt det blir på kort:( Det ser alltid så mycket bättre ut i spegeln o när man tittar själv, så ni kan väl låtsas att ni ser de små konturer som jag såg imorse;o)

En kopp kaffe, en drink på aminosyror o kreatin är i magen o väntar på att ge sig ut på en morgonprommis;)
Inte så mycket att hurra över....men det går åt rätt håll iallafall
Först 3 km powerwalk
2 km jogg
4 km cykel till affären
Nästan som ett triathlon;)
Mitt första lördagsnöje!
Cykeltur till kvantum för att köpa detta underbara bröd till frukost.
Det är hur gott som hellst

Precis när jag kom innanför dörrarna öppnade sig himlen och det bara öste ner regn....solen lyste för 20 minuter sen..????Fattar ingenting

Morgonens frulle

Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig iordning för fyra timmar på jobbet. När jag slutar kl 16 ska jag möta upp Fredrik Carlsson & co i Talangjakten gänget.
Alla talanger har kickoff här i Norrköping den här helgen!
Om vädret tillåter ska vi spela minigolf & freespegolf innan gemensam middag ikväll.
Men som vädret ser ut nu så blir det troligtvis bowling istället.
Idag är det vila ifrån gymmet!
Hörs imorn, simma lugnt i alla pölar:D

11 kommentarer:

Johanna sa...

Tycker du ser ut att vara i grym form! inte tävlingsform, men fast, fin och musklig! =) Fast jag förstår att man blir lite "blind" när man, som du, är van att va i tävlingsform ibland. Då måste allt annat få en att känna sig som en valross, men så är verkligen inte fallet! =)

Lina Sirén sa...

Det ser ut som du har gott om muskler gumman! Jag känner precis likadant, det är skitjobbigt att lägga ut formbilder när man är off :o( Men det är nog bra för andra att få se att vi inte alltid är i asgrym form.
Hoppas du får en supetrevlig helg vännen!!

KRAAAM!

M sa...

Du har kjempe fin off-form Millan! Syns det er fint at du legger ut disse også,slik at vi ser fremgangen:-)

Anonym sa...

Du har då inget att skämmas för! Tvärtom! Jag uppskattar din ärlighet angående vikt som du svarade på, det är faktiskt peppande att höra eftersom känslan blir lite -jamen fasen, då borde jag ju också kunna :) Det ska bli fantastiskt kul att följa dig. Och dina mattips är GRYMMA, äggvitorna stryker i åtgång här hemma ;) /Sarah

Anonym sa...

Du ser jättefin ut tycker jag. Ska verkligen bli kul att följa din utveckling och hoppas på fler bilder.

Frågade dig förut vad du tar för amino syror innan promenaden...kollade på proteinfabriken...är det bcaa du tar? Är ju verkligen en djungel att veta vad som är bra.

Hälsn. Malin.

Julia sa...

Det är lite föööör gott! Smakat det för längesedan när jag åt bröd, då det inte händer så ofta längre. MUMS så gott det var :)
Kramar

Tezz sa...

Du ser redan ut att vara i bra form! Gillar alla dina mat tips. Ser väldigt gott ut!

Millan sa...

Johanna:
Tack! Visst kunde formen ha varit sämre, men jag har långt kvar dit jag vill vara;)

Lina:
En o annan liten muskel har jag nog under allt "späck";o)
Som du skriver, Det är just det jag menar. Jag vet att många tror att när man håller på med det vi gör (tävlar) så går man runt och är i form året runt. Många tycker att man är en övermänniska. Jag vill bjuda på att även jag är lite mjuk o go. Visst finns det vissa tjejer o killar som är i asgrym form jämt och inget fel i det. Men jag är en vanlig tjej som så många andra! Som lever ett vanligt liv o äter vanlig mat.
Kraaam!!

Martine:
TACK!! Jag tycker att jag vill bjuda er på några förebilder, även om det inte känns så bekvämt;)
Kram

Anli sa...

Grymma ben! Alltid lika inspirerade att läsa om dig! Kram!

Millan sa...

Sarah:
Tack!!
Jag lovar att jag alltid är ärlig. Det värsta jag vet är att ljuga. Det är även en svaghet jag har...jag kan inte. Jag tycker man ska vara ärlig, annars kan man ju skita i att berätta/avslöja nåt över huvud taget.
Roligt att du gillar mina mattips;)
Kram

Malin:
Tack!
Jag vet, det är verkligen en ljungel när man letar sig in bland alla kosttillskott.
Yes, det är BCAA+ samt Amino X som jag nu äter.
Jag lovar, det blir mer bilder framöver.... Millan

Julia:
Kramen!!!

Träningsfreak:
Åhh, tack snälla du. Visst är formen kanske ok, men den kommer bli bättre, MYCKET bättre.
Kram

Millan sa...

Anli:
Åhh, du är ju för rar.
Tack snälla, jag gillar verkligen inte mina ben. Jag tycker bara de ser ut som små korta stockar...
Kram på dig!!