08 juli 2009

Inga kolhydrater


Nu är det dax för min vitlöksbomb till köttfärsås. Shit, det var mer drag i den idag. Istället för pasta till har jag massor av vitkål, bladspenat, ruccola och idag klippte jag även ner en näve bladpersilja. Bladpersilja är så bra, innehåller massor av järn o så är det så gott oxå, jag har det nästan till allt just nu. Är inne i en persiljeperiod;)
Efter maten ska jag hem till min prinsessa o busa i några timmar.
Städningen fortsätter jag med i eftermiddag.
Idag är det vila ifrån träningen, det behövdes, jag är ganska trött i kroppen, men jag tror att nattens 8 timmars sömn gjorde susen iallafall.
Ikväll ska vi äta KRÄFTOR! Gott gotti gott gott!!!!!!

4 kommentarer:

Emma sa...

Mums med kräftor:)

Millan sa...

Emma:
Visst är det mumma;)Jag ska göra en skagenröra till och koka lite ägg oxå. Kram

Anonym sa...

Måste bara fråga hur orkar du träna om du inte äter kolhydrater???

Millan sa...

Anonym:
Jag mår väldigt bra av att inte äta massa kolhydrater. Jag vet inte om jag känner nån så speciell skillnad. Absolut inte negagtivt iaf, snarare tvärt om, jag slipper alla toppar o dippar i blodsockret.
Jag ligger ganska lågt på dem året runt, men nu har jag tagit bort dem nästan hellt. Äter grönsaker o sallad samt att jag tar cellmax efter träning.
Äter jag för mkt kolisar får jag ont i magen o den blir uppsvälld.
Visst kan jag vara lite trött vissa dagar, men det är väl alla? Min förra diet åt jag lite mer än nu, jag ska prova att köra mer en ketodiet den här gången och ladda på förråden en dag i veckan.
Träningen på gymmet går än så länge skitbra, jag kör nöstan ingen cardio än så jag vet inte hur kroppen kommer reagera/må när jag börjar med det...?
Millan