21 juli 2009

Blod, svett o tårar...

...eller i allafall, svett, blåst och trötta ben;)
(bilden är ifrån i lördags, lite kolhydrater i kroppen o vips så tittar en liten ådra fram;) Jag tycker inte det är fint o kvinnligt med massa ådror på benen, men en liten är väl ok??)

Shit vilken storm vi har haft idag. Jag höll på att blåsa omkull på cykeln idag.

Jag står fast vid att det är grymt skönt att träna på morgonen, inann jobbet. Jag ska verkligen försöka göra det de dagar jag börjar 10 eller senare. Det är så skönt att börja dagen med ett pass, plus att kunna åka hem direkt när jag slutar. Det känns som jag får ut lite mer av kvällen då tillsammans med Daniel:)
Det enda som jag tycker är lite jobbigt är att jag måste ta med mig halva hemmet, duschgrejer, ombyte, skor, matlådor, shakrar och massa annat "skrot". En full ryggsäck på ryggen och en påse på styret, så är jag redo!!
Allt går, VILL man så KAN man!!!
Idag har jag hunnit med att laga mat till Daniel (pastasås på skinka, svamp, lök, creme fraiche o färska örter) en sallad med kyckling till mig, jag har rostat nötter, tittat på en film och nu ska jag fixa lite köttfärsgryta till imorn.
Ska försöka komma i säng skapligt idag, för jag börjar jobba 8 imorn och träning efter det. MEN som vanligt så är det nån som skruvar upp klockan så den går alldeles för fort...
Bjuder yttligare på lite privata bilder ifrån Sthlm.
Jag vet att inte alla är intresearde av mitt privata liv, och allt jag gör utanför träningen, men sån är jag. Jag vill bjuda på mig själv och inte undanhålla någonting. Jag är 110% äkta. Frågar ni nåt, svarar jag alltid sanningen! I promise you.
Redo för en kväll på sportsbaren Retro på Sveavägen.
Posedown inne på toan, iväntan på maten;)
Smile:D
Vi fick en egen hörna med tv o allt. Vi tittar alltid på Speedway, tycker dte är grymt kul. Så i lördags var det dax för VM final, så därav val av restaurang;) Kanske inte stockholms lyxigaste, men perfekt för oss......Om det inte var så illa att tävlingen blev inställd pga spöregn...:(
Daniels mat
Min mat. Torr lax, äckliga potatisar, såsen smakade ingenting...
...men ciabatta med tzatziki o guacamole var himlen:)
När maten var slut på våra tallrikar och Speedwayn var inställd passade vi på att gå på bio ist. Johan Falk, en loka och några bitar godis förgyllde vår lördagkväll.
Det är inte ofta jag slänger godis men jag nöjde mig med bara några enstaka bitar. Jag tror jag köpte 2hg men slängde drygt hälften. Skumt att man så fort, kan vänja sig av med laster som man bär på.
Nu är det dax för matlagning nummer två ikväll, haha;)

Inga kommentarer: