30 juli 2009

Sååå trött...


Idag är jag så trött. Jag vet inte vad det är, för lite sömn, mycket på jobbet, ingen semester, lite mat....eller kanske en kombo av alltsammans??

Jag är verkligen skittrött idag. Sista timmen på jobbet gick det bara runt i huvudet på mig, jag hörde inte vad jag själv tänkte..:? Jag brukar inte vara "snurrig" i skallen, men idag var det:
-Hallå??

Mitt morgonpass gick bra, bröst o mage+ cardio var det på schemat idag. Straxt innan 7.30 klev jag in på gymmet, pigg o glad!
Eller iaf glad(",)
Ikväll har vi varit lite sociala hos svärmor där hon bjöd på middag och släktingar ifrån Gotland var på besök. Hon hade laget o bjöd på en helt underbar kycklinggryta med ris!!!
Som jag inte åt av:o(
Men jag bad om att få med mig en låda som jag kan äta på lördag, det ska bli smarrigt.
Själv åt jag grönsaker med kyckling, det var gott det oxå, men aningen torrt kanske.


Imorn blir det att cykla iväg till gymmet och tidig träning oxå, cykla hem och gör mig iordning för att jobba igen.
Daniel hämtar upp mig när jag slutar så ska vi till Erica & Danne och ev grilla!!!


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag vet inte var min energi har tagit vägen, men jag är helt slut.

Jag vill bara sova!!!
GOD NATT på er

3 kommentarer:

Märan sa...

Tja! Du är en otrolig inspiration, och efter att ha följt din blogg i flera månader så kanske jag har belägg för att säga att du har en fantastisk personlighet oxå! Fortsätt kämpa på! Jag har en fråga om vilka tävlingar du tränar inför i år? Tack, jag önskar dig all lycka till i framtiden!

Areyanna sa...

daaah känner mej dö trött jag me=( Körde järnet på gymmet igår så det är nog det som känns hihihi... men men det ska nog gå=) Ha en fin fredag!

Millan sa...

Märan:
Åhh, tack snälla du:o) *generad*
Jag har planerat att tävla i korta klassen, Bodyfitness på Fitness festivalen i december:)
Tack ännu en gång, Kram!

Areanna:
Tihi, härligt med mördarpass;)
Trevlig helg!
Kram