17 juli 2009

Är det influensan så dör jag...

Vad är odsen?? Så jäkla typiskt, enda sen jag vaknade i morse så har jag haft ont i magen och mått så jäkla illa.

Fick i mig fukosten sakta men säkert innan jag åkte till jobbet. När jag kom till jobbet undrade jag vad jag gjorde där...? Jag har bara velat spy sen kl 8, men kan inte.

Illamåendet sitter i halsen så jag går bara runt och mår skit. Magen bubblar och jag är beredd att springa till toa så snabbt det ev skulle behövas.

Min tonfisklunch tog 35 minuter att pilla imig. Fy, jag HATAR att må dåligt!! Det värsta tänkbara nu skulle vara om jag blev sjuk.

Träningen går bra, kosten går bra, dieten går bra, allt känns toppen. Och så kommer detta som ett brev på posten.
Det är säkert för att jag är ledig i helgen oxå.

Daniel har fixat en överrasknings helg i Stockholm!! Oooooom jag är FRISK!!!!!! Vi ska åka imorn efter frukost och bo på nåt hotell i centrum. Bara strosa runt, äta gott, fika och kanske lite shopping. :) Jag hoppas för mitt liv att jag känner mig bättre om några timmar.

Fick tipset på jobbet att svälja några vitpepparkorn och gå o lägga mig, så det tänkte jag göra nu.
Nu status på hälsan kommer senare:)

Inga kommentarer: