08 juli 2009

Jag tar två steg när andra tar ett...


Tack snälla mina sötnosar;)
Denna fina blomma+tidning+extra drops fick jag av Elina o Lucas för att jag var så snäll o tog hand om dem i några timmar idag när mamma o pappa var tvugna att jobba.

Det var så mysigt att få busa av sig lite med dem, vi tittade på film, kommer ni ihåg när man var liten o kröp upp i soffan o bara mös, det gjorde vi i eftermiddags. Vi tittade på "Nils Karlson pyssling" det måste vara nästan 18 år sen jag såg den, eller liknande.

Vi åt mat, fikade o hoppade studsmatta.

Efter maten var det fika stund;) Både kaka o glass...:)

Finns det någon charmigare än detta bustroll??? Tror inte det ialla fall.

Tittut

De är så underbara när de leker tillsammans

Till mellis idag blev det en proteindrink på whey isolat jordgubb ifrån PF, lite aminosyror och en näve bär. Mixat med stavmixer.
Jag mumsade även i mig lite cashewnötter oxå;)

Jag köpte nya bär igår, lite variation behövs alltid.
Inte bara hallon o blåbär utan denna blandning innehåller även vinbär o tranbär, riktigt god!
Till kvällsmat blev det lite av varje;)
Kräftor...
Lax o räkröra med äggvita, Keso o kesella samt avokado, purjo o örtsalt
Min tallrik..
..Daniels
Min matlåda till imorn + kräftstjärtar
Nu väntar spikmattan o natti natti.
Imorn är det dax för jobb igen och träninggggggggggggg!
Minns ni att jag för en dryg vecka sen berättade om en sak som jag blev så glad för??? Som tände en liten gnista....
Jag fick ett jättebra telefonsamtal i dag, jag har väntat o väntat.
Än är inget klart, men ett steg framåt iallafall.
Jag har ingen brådska, jag har små korta ben, så jag är van att ta två steg när alla andra tar ett, haha;)
Jag kommer alltid fram.... förr eller senare.

2 kommentarer:

Ida sa...

Men så nyfiken man blir. Gaaaahhh!

Millan sa...

Ida:
Hihihi. Håll ut..
Jag är oxå jättespänd av förväntan;) Jag hoppas kunna bjuda på lite mer info i början av augusti.... Kram!