20 juli 2009

Snacka om turister..

Resegodis....ett måste;) Detta är ibland det bästa jag vet!

Vårt hotell som låg i Vasastan
Inte det lyxigaste vi bott i, men det var jätte fint o fräsh. Det är det viktigaste


Redo för några timmar på stan...

Turisten är berädd med kartan i hösta hugg. Var det höger....elller kanske vänster??
Vi hade verkligen fint väder, perfekt!

Lunchen åt vi på en thai buffé som vi har ätit på tidigare, i love it.
Efter maten blev det en fika nere nånstans på stan, fråga mig inte vart, men vid en uteservering utanför NK typ.
I bordet bredvid satt Linda Rosing o Bobby, jag ville fota, men Daniel vägrade:(
Kartan är med igen;)

Mer bilder kommer senare......see yaaaaa
Nu är det dax för BEEEEEEN!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Calle sa...

Den buffén såg inte alls dum ut... Sen är ju iofs mat det enda jag tänker på nu... Haha!

// Calle

evisen sa...

du klämde in allt d goda, sushi o naturgodis!!! :) Hoppas ni har en fin semester / E

Lans sa...

gott! (:

Millan sa...

Calle:
Jag lovar dig, den är underbar!!! Entrecote wooken är bäst!!
O sushin såklart är mumma. Pong heter restaurangen och ligger påväg ner mot gamla stan. Kram

Evisen:
Japp, sushi o naturgodis är uuuunderbart gott.
Tyvärr så var de två dagarna i helgen den enda "semester" jag har i sommar:( Men vi hade det underbart mysigt . Kram

Lans:
Visst är det:) /Millan

Frida sa...

Hihi, man ser att fotot på hotellet är taget på en helg då gymmet är stängt.

...för annars står ju MIN cykel parkerad och fastlåst i det dära räcket!

Vad kul det är med alla dina bilder Millan!! och vad mycket fina träningskläder din man skämmer bort dig med!
..en sådan vill jag me´ ha!
(både träningslinnet, men främst mannen ;-) )

Millan sa...

Frida:
Hahaha, hade Daniel haft en bror hade jag skickat nummret till dig;o)
Han är underbar.
Ja, han skämmer bort mig, *fniss* :)
Kram på dig!!