15 juli 2009

Helgens bilder...

Nu fungerar datorn, internet o allt;)

Här kommer det efterlängtade bilderna som jag har lovat ifrån helgen tillsamman med Talangjakten. Och jag är INTE med i Talangjakten!! Hur mycket jag än skulle vilja så är jag inte det. Jag har bara varit med dem nu i helgen då de ändå var i Norrköping på Kick Off. Det var mycket roligt att få träffa de 10 (av 12) Talanger och lära känna dem lite mer än bara följa dem på deras bloggar. De var mycket trevliga allihopa. Vissa fick jag mer kontakt med än andra.

På lördag eftermiddag hämtade Anders & Mia upp mig när jag slutade jobbet och vi åkte o mötte upp alla de andra i bowlinghallen.
Efter 1,5 timme bowling var vi alla lite trötta o hungriga
Innan vi gav oss iväg i samlad trupp till Restaurang Palace var det lite samling på Hotellet

Kamerablixtarna gick varma i restaurangen, alla skulle fota varandra


Min mat...
Jag var inte så hungrig då jag hade tryckt i mig en bar straxt innan, samt att hamburgaren var lite torr o tråkig. Pommena var hur äckliga som hellst, kan folk verkligen äta sånt?? Jag gnagade i mig nästan hela köttet, Anders fick lite av mina rester....;) Grabbar brukar ha en svårt att lämna kött:o)
Jag var mätt o glad iaf

På söndag kl 10 möttes vi upp på World class för ett gemensamt gympass
Vissa tränade mer....
...än andra
Efter träningen samlades alla för ett avslut av helgen som varit.
Frågor o funderingar ställdes, och en sista genomgång om vad som komma skall gicks igenom.
Jag tyckte att jag kände av en liten spänning av nervositet av samtliga deltagare.
Dagen efter (alltså i måndags) skulle deras nya liva starta!!! Ett steg i rätt riktning mot scenen...
Det är viktigt med påfyllning efter ett bra pass:)
Det var lite av bilderna som jag tog under den tiden som jag fick chansen att vara med tillsammans med hela Talang teamet.
Tack Fredrik & Ingmar för en jättebra helg!!!

Inga kommentarer: