03 juli 2009

Morgonprommenad

Nu är det dax för en morgonprommenad.

Ikväll efter jobbet ska vi hem till Tobbe o Nina och äta och jag hinner inte med nåt träningspass där i mellan, så jag får klämma in en morgonprommenad nu innan jobbet istället...bättre än ingenting iaf;)

Jag kan inte påstå att jag kännner mig särskillt pigg o sugen just nu. Men det är bara att köra, vill man vara fin, får man lida pin..

Aminosyrorna är skakade och koffeinet är framtaget, nu är det bara att plugga in ipoden i öronen och köööööööööööööööra.

Ni som är lediga:Hoppas ni får en underbar dag i solen!!

Vi som jobbar:kämpa kämpa käääääämpa!

6 kommentarer:

Suzan sa...

bra jobbat!!!

Åsa sa...

Morgonpromenad är en bra start på dagen :)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Hej!!

Undrar om du kan skriva ner hur du gör dina kesella röror och även den me sojamjölk. Har du någon annan god blandnig får du även skriva ner den med. Det ser så himmla gott ut..... Tack på förhand

Anonym sa...

Hej vad tar du för aminosyror innan promenaden? Som koffein, menar du då kaffe eller tar du några tabletter, vilka i så fall?

Hälsn. Malin

Millan sa...

Suzan & Åsa:
Visst är det skönt att starta morgonen med att vakna till ute i det gröna..;)
Kram på er!

Anonym:
Visst kan jag skriva om mina röror, kommer ett inlägg inom kort;) Jag tror att jag har en etikett till höger som heter kesella röra?? Börja med att titta där:)

Millan sa...

Malin:
Just nu har jag en burk med aminosyror ifrån star Nutrition, väntar bara på att den ska ta slut så jag kan köpa nya ifrån Proteinfabrikken. Det finns även i flytande form o kapslar/piller. Mitt jag har nu är i pulver som jag shakar med vatten.
När jag tar koffein är det oftast i tablettform (tidsbrist på morgonen innan prommis, hinner inte vänta på kaffet;) )men jag dricker massa kaffe annars under dagen. Jag vet inte vad det är för märke på tabletterna för jag har hällt över dem i en annan burk och kastat den gamla:(
Millan