23 juli 2009

Laddar...

inför ett pass på gymmet.
Vi är nu hemma en snabbis efter att ha varit i Vingåker en sväng o shoppat. Lite räksallad i magen och en flaska vatten och en koffeintablett så är jag redo för ett armpass. Känner mig nog lite bättre i kroppen idag. Vet inte om det var de 8 timmarna i natt som gjorde susen. Eller kanske den lilla powernap jag tog i bilen påvägen hem nyss;)
Efter gymmet blir det grilltajm här hemma, tinar lövbiff, fläskfilé och kyckling för fullt nu. Hoppas bara vädret spricker upp och att det slutar att regna..

Frukost del två äts i bilen på väg till Vingåker

Ägg är bra grejer.....bra att ha med sig i väskan:)

Vi tog en brake efetr ett par timmar och gick ut o åt lite.
Grabbarna hade köpt med sig färdiga sallader som de musade på.
Massa vitlöksdressing....mmmmm

Jag hade med mig halva köket som vanligt:D

Sallad med färska champinjoner, rödbetor, paprika, vitkål o massa mer...

RÄKOR!!!!

Är det picknick så ska man sitta i det gröna;) (i en lekpark)
Min del av dagens shopping, det blev mest träningskläder och lite köksprylar

Tre pumalinnen som jag köpte idag

Nu är det dax för aminosyrorna ifrån PF
&
&
före träningsdrinken
Time for the gymmmm!!

1 kommentar:

Frida sa...

-Oj, ännu mer träningslinnen!
Det är ju favoriten att shoppa =)
SÅÅ snygga!!