17 juli 2009

Känns lite bättre nu

Tack o lov!! Inte hundra, men bättre. Jag sov två timmar förut och jag tror det gjorde susen.
Det känns fortfarande lite skummt i magen och illamåendet häbger fortfarand kvar, men inte lika mycket.


Jag var tvungen att styra om lite med maten då jag tror att den planerade försen hade kommit upp lika snabbt som ner.... I stället gjorde jag en proteinpannkaka på äggvita, isolat o sötningsmedel. Kesella o bär


Jag avslutade just ett telefonsamtal men Frida ifrån Talangjakten.

Vi pratade i nästan en timme om allt möjligt. Hon är en så otroligt snäll, ödmjuk och go tjej. Mycket tankar, frågor o funderingar som cirkulerar i våra huvuden, då vi båda två är ganska nya inom "fitness branchen". Jag var ju i hennes sits för ett år sen, precis på startlinjen till ett eventyrslopp inom denna sport.

Jag ångrar inte en dag att jag tog steget till att satsa på bodyfitness.

Jag kan gärna dela med mig av mina framgångar o motgångar då jag klarade av hela min diet o tävlingssatning nästan helt själv.

Hon har ju som tur är både Jocke Bartoll o Fredrik Carlsson i ryggen som stöttar henne. Jag tror att det kommer att vara en spännande resa med en (inte säkert) o kanske annan motvind för henne då det är stora förändringar i hennes liv. Framförallt i kosten och tävlingsgren......läs mer om henne o henes väg till scenen på hennes blogg.


Nu ska jag packa väskan för imorn efter frukost går bilen mot Estocholmo......

2 kommentarer:

Bangboom sa...

Jo, jag har kopierat dig ganska mycket! Hehe! =) Jag tycker också om att stå i köket och leka med nya maträtter! =)
Hoppas du blir bättre i magen och illamåendet!
Ha en fin kväll!!

Millan sa...

Bangboom:
Jag mår bättre nu, tack!
Copycat..haha;)
Trevlig helg!