27 juli 2009

Vart tog alla timmar vägen??

Dagen har bara sprungit iväg idag...?

Dagens kvällsmat blev lite mer o lite större än jag brukar äta. Men anledningen till detta var at jag låg ett mål back...
Mmm, det var gottit, räksallad med vinegrett o keso!!!

Jag åt lunch på jobbet vid 12 och slutade kl 15, då tog jag min företräningsdrink, tränade och tog min efter drink och knaprade på lite rostade nötter.

Idag blev det ett kort och tungt pass, bara framsida ben + cardio. Jag körde ju baksida igår och oh my lord, det känns idag;)
Trots tidig träningsvärk så lyckades jag "ganska" bra under dagens pass, 2 pb :D
Fram tills att det högg till och jag fick ont i ryggen:o(

Efter träningen åkte jag o Daniel iväg och titade på en ny säng. Shit va dyrt det är...ja ja, man sover bort en redjedel av sitt liv, men det är

MYCKET PENGAR.
Tråkiga pengar.
Vi hittade ingen speciell som vi föll för iaf, (jo kanske en för 70000:-) letandet fortsätter.....

Istället åkte vi till Citygross och tröst handlade:)

En enkel liten veckohandling...:(
1500 spänn och inget köttigt kom ens med hem.
Men massa grönsaker fyllde upp vagnen.

Det var FÖRSTA gången i mitt LIV som jag inte köpte en endaste frukt när jag idag handlade! Jag brukar alltid handla nåt (bananerna är till Daniel) men Fredrik tillåter ingen frukt i min diet, så där av inget köp!
Det kändes jättekonstigt att bara gå förbi dessa goa, härliga, syrliga, söta, äpplen, päron, meloner, ananaser mm mm...På lördag blir det kanske nåt;)


Åhh, nu vill jag laga mat.
thaibasilika i mängder.
Tänk alla goda gryter o wooker man kan göra på denna underbara krydda.
Det blir att exprimentera till helgen;o)
sommar sommar sommar!!
Man kan aldrig få för mycket av gubbarna

Goda stora svenska blåbär

Lots of nuts....nu ligger de i pannan o rostas

Vad är detta för anabola böna???
Den såg så skum ut, så jag var tvungena att köpa ett halvt kilo o prova.
Jag ska prova att både koka och wooka dem. Den är säkert jättegod.
Rapport kommer.....

Nu är det dax att skölja ur färgen i håret.....
See ya!

4 kommentarer:

Sashli sa...

Hej hej tjejen!
MUMS va mycket gott på bilden... smaklökarna på diet är inte att leka med, inte heller doftsinnet, haha!
Länkar gärna till dig i min blogg om det är ok ? ;)
Titta in hos mig du med så kanske fler hittar in till mig sen med... Som du skriver man blir ju jätteglad ju fler som vill följa en och läsa!

Have nice day!
Kram :O)

Millan sa...

Sashli:
Självklart får du länka till mig.
Jag ska titta in till dig oxå;o)

Kramis

Areyanna sa...

Härligt! Frukt å bär är toppen! Å massa massa grönt! Toppen för mej som inte gillar massa grooose kött =)=))=) Synd för sambon min som behöver köttet så vi får kompromissa lite=) Härliga bilder!!=)Länge senn jag gick på diet, vet inte om jag pallar det igen men ska bättre mej me kosten allafall=) Vet ju vad jag behöver käka för nått för att nå mina mål hihihihi=) Have a great one!

Millan sa...

Areyanna:
Jag älskar kombon av sallad/grönsaker och kött, där jag främst föredrar kyckling! Jag har inga som hellst problem med att gå på diet, då jag älskar den maten, fettig och slabbig snabbmat är inget för mig(",)
Millan