27 februari 2009

Äntligen Helg

Fredageftermiddag igen, veckorna bara springer iväg.

"Mögelhanne": lövbiff, purjo, champinjoner, ädelostsås.

Underbart gott (om man gillar ädelost såklart)

Jag har precis gjort klart middagen för imorn, inte nyttigt för fem öre, men otroligt gott. Jag var tvungen att förbereda maten idag för imorn finns det inte två sekunder till övers, schemat är fullt ifrån det jag vaknar tills jag slocknar.....

*morgoncardio + frulle
*PF Concepts Store har öpppet hus 10-14, jag ska bara åka dit med en lite överraskning till världens underbaraste gäng....

*Kalas KL 13 HÄR hemma för Sandra som fyller 23år IDAG!!!! HURRA HURRA :0) När släkten har åkt kommer nästa sällskap.....

*18.30 Kommer PJ & Jenny hit på middag och melodifestival kväll


Nu ska jag ut på en powerwalk, känner att jag måste rensa tankarna.....Det är mycket som cirkulerar runt i huvudet just nu.

Blir tyvärr ingen K1 gala för mig ikväll, men har jag tur så hinner jag träffa Anna Lübeck och hennes Patrik en sväng efter galan, hoppas det finns tid för det. Det skulle vara så mysigt att ses på en "natt-fika".

Dagens sås till laxen, kesella, dill, curry, citron & spenat


Tjock & krämig sås



Inga kommentarer: