27 februari 2009

Så stolt över mig själv!

Bilder ifrån den första km
Det var en kämpig match att hålla sig på benen bitvisJag var grymt taggad när jag gav mig ut på min powerwalk förut, det var lite kallt för jag glömde understället. Det fanns inte så mycket annat att göra än att jag fick kämpa lite hårdare;)
Jag gick första km men pga av så grymt isigt och halt så känndes det bättre att springa.... Jag SPRANG HELA 4KM utan en endaste paus!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har inte sprungit sen i somras så jag trodde att jag bara skulle orka fem minuter, men shit, jag är sååååå förvånad, imponerad och stolt över mig själv! Det var inte ens jobbigt, det kändes jätte konstigt för det gick så otroligt lätt och var så skönt. De sista 100tals meterna spurtade jag hem med ett léende på läpparna. Jag vill ut igen:0)

Det gick inte helt smärtfritt om jag ska vara ärlig, jag halkade faktiskt omkull en gång, trampade snett två gånger och var nära att ramla fem gånger.... Men det är glömt nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så härligt att vårvädret äntligen tittat fram här hos oss. Så slipper man halka omkring =D

M sa...

Så flink du er Millan,hørtes underbart ut med en joggis.
Vær forsiktig så du ikke skader deg da!
Ha en toppen kveld TJEJEN.

Kram och puss

Millan sa...

MG:
Jag vill oxå ha vår.....
Vi har faktiskt haft underbart & fin väder här hela helgen. Kram

Martine:
Tack snälla för din omtanke, stor Kram!