02 februari 2009

Veckans lunchlådor

Stekt Kyckling i två olika smaker, färsk riven ingefära + vitlök och citrongräs + vitlök. Valfria kolhydratkällor, bulgur, quinoa och mathavre tror jag att det blir. Självklart massor av wokade grönsaker.

Kesellaröra som jag vispar så att den blir fluffig och god.
Tillsätter valfria frukter eller bär.

Veckans alla lunchlådor och mellisar...


På dagens bröst och axlelpass fick jag sällskap av Daniel. Det är kul med lite sällskap ibland.
Tack älskling för ett bra pass och att du fick mig att lägga mig i bänken;)



Nu ska vi käka lite omelett, mumsigt..................

3 kommentarer:

gunnvatnamot sa...

he he.....så bra! Kjenner meg igjen her ja:-) Kjøkkenbenken full av bokser....thi-hi.......

Anonym sa...

Det är precis av den här anledningen jag äter enligt JS-Diet inför minna tävlingar har varken tid eller lust att laga en miljon matlådor jag måste bära med mig överallt :)

Millan sa...

gunnvatnamot:
Bäst att laga alla lådor på en gång;o) Finns alltid mat klart när man är hungrig. =0)

Sid:
Jag tycker inte att det är varken jobbig eller tråkigt att laga mina matlådor. Fanns det möjlighet och en marknad så skulle jag gärna kunna laga och näringsberäkna folks matlådor på heltid, det skulle vara skitskoj. Jag älskar att laga mat:BRA mat!!!