07 februari 2009

Glass till frukost....

Idag var det riktigt segt o tråkigt under morgon spinningen. Jag ville helst av allt bara kliva av cykeln redan innan jag satt mig på den;) Det fick bli en korrtis idag, 30 min fick räcka.

Det var extra fott med lördagsfrukost idag, jag åt inte nåt mer speciellt än annars. Men bara få krypa upp i soffan tillsammans med Daniel och bra äta i lugn o ro, vi har inte så mycket planerat för dagen idag så det var ingen brådska i dag inte.

Jag ska till gymmet och köra ett bröst och axelpass lite senare och nån gång på eftermiddan ska jag baka en barntårta. Vi ska på barnkalas imorn till kompisens son Felix som fyller två år. Självklart så erbjöd jag mig att baka en tårta då jag bara kan tänka mig hur den skulle se ut om Micke skulle göra den....=0)

Vi skulle igentligen gå på Tobbes & Ninas födelsedagsfest ikväll, men partyt är inställt och framflyttat. Nina har legat sjuk hur länge som helst och är inte 100 bra än, Krya på dig gumman! Vi får parta ordentligt när du blir frisk istället.

Kanske det blir bio ikväll istället eller så åker vi förbi Danne & Erica o mina underbara ungar Lucas & Elina!!!!!

Nu är det dax att ta tag i livet......



Morgonens glass till frukost

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du gjort glassen själv :)?

Millan sa...

Julia:
Det var väl ingen vanlig glass så som andra definierar glass (grädde, ägg, socker mm)men för mig är det som glass.
Protein, mjölk, massa bär, liten bit banan och mixa allt och sen in i frysen i ca 30 minuter, mumma. Jag lovar att det är godare än gräddglass.Kram